Ida Blomdahl

Alla inlägg under juli 2014

Av Ida Blomdahl - 19 juli 2014 12:30

Igår sa jag och min pojkvän hejdå för att jag ska till Jönköping i en vecka. Att säga hejdå till någon man träffar i princip varje dag och sen inte få träffa den personen på över en vecka det är skit jobbigt. Men jag hoppas att både han och jag klarar oss utan varandra i en vecka. Jag får se om det blir något bloggande nu denna veckan som kommer för att jag och en av mina kompisar kommer spendera en hel del tid inne i centrala Jönköping och på A6. Ikväll ska mamma och pappa på bröllop och det va ett barnfritt bröllop så då fick jag stanna hemma istället så antagligen kommer jag sitta framför datorn och kolla på Pretty Little Lairs och snacka skype med min älskling som skulle ha släkt kalas idag. Men nu ska jag packa ut det sista i husvagnen som vi ska sova i och fortsätta njuta av mitt ice tea.
Så önskar jag er en fortsatt trevlig dag så hörs vi.  




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en glad 14-åring från Skåne som bloggar om sin vardag:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards